Penyes Altes des de la Pleta dels Ordiassos (2013-06-04)

D’Urús fins  el refugi de la Pleta dels Ordiassos amb cotxe per pista transitable.

Un cop a la Pleta seguir a peu la pista direcció al refugi dels Cortals d’en Vidal, al cap d’una estona i en un revolt a la dreta hi ha una pista (tancada amb una cadena) que porta a Fontllebrera, en aquest punt s’ajunta amb el camí ral (PR C-126) que puja d’Urús i  seguin-lo ens portarà al Coll de Jou. Un cop a la carena seguir a la dreta el camí carener (GR 150.1) fins les Penyes Altes.

La baixa  la podeu fer per la carena de Comesjuntes fins a cercar el refugi dels Cortals d’en Vidal i posteriorment seguir la pista fins el punt d’inici.

El tram entre el coll de la Guilla i la carena de Comesjuntes que discorre per dins del bosc, no hi ha un camí definit, pel que és recomanable l’utilització d’un gps o brúixola a fi d’arribar el coll  (prat penjat), visible des del cim de les Penyes Altes.

Per aprofundir amb tot allò relacionat amb els camins recomano el següent llibre: